Śnieżek :)

sobota, 17 sierpnia 2013

Coś .. :)

Witam Was kochane po tak długiej przerwie ! ;) Niestety nie mogłam pisać, z powodu kilkumiesięcznego braku komputera... Ale teraz wróciłam! Mam nadzieję, że się chociaż trochę z tego powodu cieszycie :) I mam pewną wiadomość... Nie wiem czy powinnam kontynuować opowiadanie na tym blogu. Oczywiście jeśli bedziecie chciały to zrobię to z olbrzymią przyjemnością, tylko dajcie znać ( np. poprzez twittera ). Ale nie wiem czy po tak długiej przerwie ma to jeszcze jakikolwiek sens... Tymczasem zapraszam was do odwiedzenia mojego nowego bloga :) Mam nadzieję, że zajrzycie. Enjoy! :>   http://thewantedstory-justbelieve.blogspot.com/



3 komentarze:

  1. Jak się cieszę że wróciłaś :) Proszę pisz dalej to opowiadanie bo jest zajebiste :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mogłabyś to skończyć ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dajesz nexta . nie moge sie doczekac . no dopiero zaczełam czytac ale mnie tak zaciekawiło że nie rozumiem jak nie moglas pisac z innego kompa . na w szkole . ale prosze daj jeszcze w ciagu tygodnia nastepny rozdziała . KOCHAM CIE <3

    OdpowiedzUsuń